Σχετικά με τον Γιώργο Λιγνό

Ο Μαικήνας προερχόμενος από τη γενιά των μπουάτ και των πρώτων μαζικών φοιτητικών συνελεύσεων μετά τη δικτατορία, εντρύφησε κατόπιν εις τα του κεφαλαίου και των επιχειρήσεων , ενώ ήσκησε παράλληλα επί 15 έτη το παιδαγωγικόν λειτούργημα. Ίδρυσε μαζί με άλλους εκπαιδευτικούς το Κέντρο Παιδικής Δημιουργίας σε απομακρυσμένο προάστιο της Λιβαδειάς. Αν έμαθε κάτι όλα αυτά τα χρόνια μέσα από ένα πρόγραμμα σφαιρικής συμπληρωματικής διδασκαλίας, που περιλάμβανε από αγωγή βιβλίου μέχρι θεατρική αγωγή, είναι πως η εκπαιδευτική διαδικασία είναι πολιτιστικό αγαθό ενώ ταυτόχρονα οι δράσεις του πολιτισμού στο σχολείο είναι πηγή γνώσης και έχουν εκπαιδευτική διάσταση. Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες δράσεις που οργάνωσε στην Λιβαδειά ήταν το πρόγραμμα “Γνωριμία με τα όργανα της Συμφωνικής Ορχήστρας” μέσω του οποίου μαθητές Δημοτικού Σχολείου είχαν την δυνατότητα να δουν και να ακούσουν μουσικούς Συμφωνικών σχημάτων αποκτώντας έτσι το κίνητρο να επιλέξουν άλλο όργανο εκτός των συνηθισμένων. Ακολούθως ενεπλάκη στην ειδική αγωγή αφού ως μέλος του Συμβουλίου της συμβιωτικής κοινότητας ενηλίκων καθυστερημένων ατόμων Εστία Άγιος Νικόλαος στο Γαλαξίδι υποστήριξε επί 5 και πλέον έτη το πρώτο πρόγραμμα εναλλακτικής θητείας στην Ελλάδα για Γερμανούς αντιρρησίες συνείδησης με την ιδιότητα του εμψυχωτή και συντονιστή δράσεων. Εσχάτως και προσφάτως δραστηριοποιείται εις τον του Εθελοντισμού χώρον, και δη είς την “Καμπάνια των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων για το Σύνταγμα και τους Θεσμούς” αλλά και άλλες σοβαρές οργανώσεις του χώρου.. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα μοντέλα λειτουργίας, διοίκησης, αξιολόγησης και χρηματοδότησης Μη Κερδοσκοπικών Νομικών Προσώπων. Μετά από μια σοβαρή περιπέτεια υγείας άρχισε να αρθρογραφεί.

Advertisements